Veelgestelde vragen

Abonnementsvragen

Enjoy Brocante verschijnt 6 maal per jaar.

No 1 – 15 januari 2019
No 2 – 19 maart 2019
No 3 – 14 mei 2019
No 4 – 9 juli 2019
No 5 – 17 september 2019
No 6 – 19 november 2019

Vul op het aanvraagformulier (pagina “abonneren”) eerst de gegevens van de ontvanger in. Geef dan op het aanvraagformulier aan dat het een cadeauabonnement betreft en vul bij factuuradres uw gegevens in. Cadeauabonnementen stoppen automatisch na afloop van de abonnementsperiode.

Uw abonnement gaat automatisch in met ingang van het eerstvolgende nummer. De verschijningsdatum van uw eerste nummer staat vermeld in de bevestigingsmail. In sommige gevallen is het mogelijk uw abonnement in te laten gaan met de laatst verschenen editie. Deze ontvangt u dan binnen enkele dagen na uw aanmelding.

Ga je verhuizen? Geef je adreswijzing dan minimaal vier weken voor het verschijnen van de komende editie door. Zo weet je zeker dat je het nieuwste nummer op het juiste adres ontvangt. Stuur dan een e-mail naar klantenservice@aboland.nl. Of vul hier het online formulier in.

Leuk dat je een abonnement bij ons wilt afsluiten! Een nieuw abonnement vraag je eenvoudig online aan via onze website, klik hier om direct te bestellen. Je kunt dit ook via www.aboland.nl doen. Vind je het prettig om je abonnement telefonisch af te sluiten? Of heb je nog vragen over een abonnement? Neem dan contact op met onze klantenservice. Nederland 0251-257925, België 028-085523

Dat kan door middel van de volgende betaalwijzen: automatische incasso, IDEAL, acceptgiro of digitale e-mail factuur. Op het bestelformulier geef je je betaalwijze aan.

Aan het begin van uw abonnementsperiode ontvangt u een factuur of wordt het geld van uw rekening afgeschreven. Dit kan oplopen tot 6 weken na uw abonnementsaanvraag.

Heb je vragen over de bezorging van je tijdschrift? Of is deze niet geleverd? Neem contact met ons op door een e-mail te sturen naar klantenservice@aboland.nl. Of vul hier het online formulier in.

Wij vinden het jammer dat je jouw abonnement wilt beëindigen. Hoe kan je het opzeggen? Stuur een e-mail naar klantenservice@aboland.nl. Of vul hier het online formulier in.

Herroepingsrecht Je hebt het recht om binnen 14 dagen, zonder opgave van redenen, de aanschaf van je abonnement te herroepen. Dit betekent dat je de aanschaf van je abonnement terugdraait. Eventueel al geleverde nummers dien je wel te betalen.

Stopt mijn abonnement automatisch? Alle abonnementen lopen automatisch door tot wederopzegging, tenzij uitdrukkelijk anders vermeld. Na de eerste actieperiode kun je je abonnement opzeggen. 

Wat is de opzegtermijn? Bij automatische verlenging zal na de eerste abonnementsperiode je abonnement automatisch omgezet worden naar onbepaalde tijd. Vanaf dit moment wordt het abonnementsgeld in een termijn van 4 of 6 edities automatisch geïncasseerd. Wil je je abonnement hierna opzeggen? Dan geldt er een opzegtermijn van 12 weken. Besluit je op te zeggen binnen een abonnementstermijn dan zal Enjoy Brocante de daarmee gemoeide administratie- en verwerkingskosten (van € 3,50) in rekening kunnen brengen. Deze worden verrekend met het eventueel teveel betaalde abonnementsgeld.

Overige vragen

Eerder verschenen nummers zijn via de pagina “losse edities” eenvoudig na te bestellen.

Dat kan! Stuur een mailtje met meerdere overzichtsfoto’s van verschillende woonvertrekken naar info@enjoybrocante.nl en vermeld daarbij je contact- en adresgegevens. We reageren zo spoedig als mogelijk.

Als je een bevestiging van je bestelling per e-mail van ons hebt ontvangen.  Heb je geen bevestiging ontvangen en is deze ook niet in je spam/ongewenste mailbox ter echtgekomen? Stuur dan een berichtje naar info@enjoybrocante.nl

Onze interieurboeken worden veilig en goed verpakt verzonden via PostNL. De bijdrage hiervoor is €3,95 inclusief BTW. Op het moment dat je bestelling is verwerkt, ontvang je een track-and-trace code per mail.

Uiterlijk binnen twee werkdagen (meestal sneller) wordt je bestelling verwerkt, indien er gekozen is voor een directe betaalwijze. Je ontvangt altijd een track-and-trace code van PostNL om de status van jouw pakketje te volgen.

Bij een losse bankoverschrijving geldt de datum van betaling als uitgangspunt voor de verwerkingstijd van twee werkdagen.

Ben je niet tevreden met je bestelde product? Retourneer het dan eenvoudig in slechts 3 stappen. De kostprijs voor het retourneren bedraagt €3,95 en wordt verrekend met de terugbetaling van het aankoopbedrag van het bestelde product. Het terug te betalen bedrag wordt binnen 14 dagen na ontvangst van de retour door Enjoy Brocante teruggestort op je bankrekening.

Na ontvangst van je bestelling heb je 14 dagen de tijd om te retourneren.

Retourneren in slechts 3 stappen!

Stap 1.
Geef je retour door aan: info@enjoybrocante.nl. Vermeld daarbij je naam, bestelnummer en in het kort de reden van retour.

Stap 2.
Per e-mail ontvang je van Enjoy Brocante een retourlabel (print het label en plak het op de doos).

Stap 3.
Stuur het bestelde product terug in de originele verpakking (vermeld daarbij je naam+bestelnummer) door het af te geven bij een PostNL locatie.
N.B. België: Geef je pakketje af bij een DPD locatie.

>> Bekijk hier jouw dichtstbijzijnde PostNL locatie
https://www.postnl.nl/locatiewijzer#/?productid=23&productpanel=postoffice

>> Bekijk hier jouw dichtstbijzijnde DPD locatie (België):
https://www.dpd.com/be/business_customers/pickup/pickup_parcelshop_finder